Medarbejderne udvikles

Opdaterede kompetencer
En vigtig opgave er at sikre, at medarbejdernes kompetencer er i stadig udvikling, således at den enkelte er i stand til at understøtte arbejdet med at opnå de forretningsmæssige mål. Som organisation kan vi kun udvikle os, hvis den enkelte medarbejder udvikler sig.

Udviklingen af de faglige og/eller de personlige kompetencer sker enten via ’on the job-training’, læring og støtte fra andre eller via kursus/selvstudie. Som medarbejder i Orkla Confectionery & Snacks Danmark har man et ansvar for at bidrage til egen udvikling. Det er helt afgørende, at såvel nuværende som fremtidige medarbejdere ønsker en fortsat udvikling af egne kompetencer.

Alle medarbejdere deltager løbende i en udviklingssamtale, hvor bl.a. forhold som disse drøftes.

Herudover gennemføres udviklingstiltag i og uden for virksomheden. Som konkrete eksempler kan der være tale om deltagelse på Orklas Academy inden for bl.a. ledelse, salg og marketing. Vores medarbejdere i den eksterne salgsorganisation tilbydes deltagelse i vores interne sælgerskole. Desuden gennemføres der efter behov uddannelse og træning inden for en række andre områder som lean, IT, samarbejde, ledelse, produktion m.m.